Tämän viikon sana on ollut AUTOTEIPPAUKSET. Leiskojen suunnittelussa haastetta lisää se, että mitä uudempi auto, sitä vähemmän suoria linjoja... Palasia aseteltaessa pitää miettiä laittaako ne suoraan vai auton linjojen mukaan.. Ja usein kumpikaan vaihtoehto ei näytä hyvältä :D Varsinkaan jos yksittäisiä teippejä tulee samalle sivulle useampia... Lisäksi jos tulee esimerkiksi tekstiä oven kohdalle, pitää katsoa ettei yksikään kirjain tule juuri sauman kohdalle.
Suunnittelun lisäksi olen taistellut Prisman numeroiden kanssa, koska leikkurikone ei millään suostunut diilaamaan niiden kanssa, sekä auttanut millon missäkin: laminoimisessa, siirtoteippien laittamisessa ja teippien nyppimisessä...
 |
Nopeasti asiakkaan läsnäollessa tehdyt suuntaa antavat leiskat |
 |
Valmiit teipit. Siirtoteippi puuttuu. |
 |
Nokkapelti ja takaosa teipattu. Sivut vielä tekemättä, sillä teippi jolle suuri bittikarttakuva tulostettiin, oli viallista. |
 |
Salesdevelopersin Audin suunnittelussa apuna käytetty kuva |
 |
Ideoita Audin takaikkunaan. Lopputulos tulisi tässä ideassa reikäteipillä, josta näkyy siis läpi vaikka ikkuna on teipattu umpeen. |
 |
Ehdotuksia Konemikolan pakettiauton taakse. Vaalea pystyviiva havainnollistaa ovien rajakohtaa, eikä tule siis lopputulokseen. |
 |
Teippipallot Satakunnan liikenteen linja-autoihin. |
Utelias tiedustelee, mikä Konemikola tuli valituksi?
VastaaPoistaSä voisitkin sitten tulla kertomaan vaikka ykkösille ja kakkosille, mitä teippauksia suunnitellessa pitää ottaa huomioon. Se on kasvava ala, eikä mulla ole siitä juurikaan kokemusta.
Ei mikään näistä, laitan seuraavaan postaukseen vaikka kuvan siitä lopullisesta...
PoistaHui.. Tässä ne tais tulla jo pääkohdat mitä teippien suunnittelussa on otettava huomioon, tulee lyhyt luento :D